Kurz efektivní reklamy

Cílem projektu je pomoci podnikatelům, malým a středním firmám a také řídícím marketingovým specialistům realizovat efektivní reklamu na FB.

Jsem Ing. Tomáš Morávek, vítěz Internetové efektivity díky cílení na sociální síti FACEBOOK.

Mým cílem je pomoci běžným lidem, podnikatelům, malým a středním firmám a také korporátním specialistům realizovat efektivní reklamu na Facebooku a Instagramu.
učit lidi, jak levně, účinně a efektivně realizovat reklamu na sociálních sítích

O projektu

Internetové agentury nejsou finančně dostupné pro každého a často je jejich cílem maximální měsíční tarif, přičemž realizace efektivní reklamy není časově ani finančně náročná.

Po deseti tisících hodinách u laptopu jsem zjistil, že existuje velmi účinná, efektivní a levná cesta, jak zrealizovat úspěšnou reklamu na sociálních sítích.

Dle FORBES je již nyní reklama na sociálních sítích důležitější než reklama v televizi. Již nyní sociální sítě zcela mění trh marketingu a reklamy. Dle odborných odhadů bude do roku 2020 reklama na sociálních nejdůležitějších prvkem pro získání a udržení zákazníka.

Mým cílem je natočit KVALITNÍ VIDEO OBSAH a učit lidi, jak levně, účinně a efektivně realizovat reklamu na sociálních sítích.

Autor projektu

TOMÁŠ MORÁVEK

Hlavní cíle

  • pomoci podnikatelům, malým a středním firmám a také řídícím marketingovým specialistům realizovat efektivní reklamu na FB

Hlasování

Hlasování již bylo ukončeno, pořadí vítězů naleznete v archivu projektů.