Czevitrum

Autor: Vlastimil Janecký Kategorie Výroba Sdílejte projekt: Počet hlasů 3
Popis projektu Projekt si klade za cíl umístit se mezi přední české značkové výrobce luxusních interiérových doplňků z ryze českého skla.

Stěžejní sortiment představují tzv. „Lighting elements“, které momentálně činí šest skleněných světelných interiérových doplňků, jež lze rozdělit do tří pomyslných skupin, lišících se designovým provedením, náročností výroby, mírou osvětlení a cenou (viz. přiložený katalog).

  • 90 % výroby zajišťujeme dodavatelsko-odběratelskými vztahy, které nám vzhledem ke kapitálové náročnosti umožňují vysokou míru flexibility
  • výrobu lze rozdělit do tří základní fází: hutní výroba suroviny; zušlechťovací práce (broušení, pískování, leptání, barevné povrchové úpravy apod.); elektroinstalace
  • v dlouhodobém horizontu uvažujeme o začlenění některých strategických výrobních procesů pod přímou kontrolu firmy. Jedná se především o možnost zaměstnat vlastní umělecké brusiče a plně vlastní elektroinstalaci.

Cílovou skupinu tvoří především náročná a finančně silná klientela, ať už z oblasti B2C jako jsou soukromé projekty rezidencí nebo B2B, kde se jedná především o dodávky do developerských projektů (luxusní hotely, restaurace, lázně apod.) Pro obě dvě skupiny zákazníků je stěžejní kontakt s designéry a architekty, kteří pro své projekty využívají designové showroomy. Právě showroomy a galerie pro nás nyní představují důležitý mezičlánek jakožto potenciálních distribučních cest a kontaktních míst, kde můžeme oslovit nejen koncové zákazníky, ale především zmíněné architekty a designéry. Naše výrobky představují pro koncového zákazníka tradičně vyrobený produkt předními českými skláři v originálním designovém řešení obohacený o inovativní a nejmodernější technologie osvětlení. Zastáváme názor, že krása spočívá v detailu a proto hlavní přínos pro koncového zákazníka v případě B2C je výsledný interiér jehož součástí je něco nového, inovativního a přesto tradičního. Obdobnou hodnotu lze nalézt i u B2B klientely, která prostřednictvím naší kolekce „Lighting elements“ získá něco, co na trhu dosud není a může se tím významně lišit od konkurence.

Komerční banka