BURGRÁRNA s.r.o.

Autor: Zdeněk Kučera Kategorie Služby Sdílejte projekt: Počet hlasů 2
BURGRÁRNA s.r.o.
Popis projektu Cílem projektu BURGRÁRNA s.r.o. je během 5 let vytvořit dominantní síť restaurací v přípravě kvalitních hovězích burgerů a později frančízu.

Cílem projektu BURGRÁRNA s.r.o. je stát se do pěti let frančízou s vlastní sítí restaurací s přípravou hovězích hamburgerů napříč Českou Republikou.

První restaurace byla otevřena 3.3.2017 v 11:00 na Masarykově náměstí. Jelikož jsem jako majitel chtěl udělat opravdu efekt na „Hradečáky“ tak jsem nechal všechno ten den zdarma, jako dar tomu kdo uvěřil přišel ochutnat. Další dva dny byli za polovic.

Aktuálně 6.9.2017 cca 6 měsíců po otevření máme stabilní příjmy, kvalitní personál a stále více stále klientely. Naším hlavním cílem je tvorba digitální směrnice všech systémů, které jsou nutné pro prosperující restauraci . Směrnice by měla obsahovat např.: (celkové vybavení, pracovní postupy pro všechny pracovníky, recepty, marketing, zboží, bezpečnost, hygiena,nové technologie atd.)

Podzim 2018 otevření restaurace v Pardubicích. Předpokládaná investice cca 500K. Cíl je zvýšení zisků a povědomost značky v Královéhradeckém a Pardubickém kraji. Firemní směrnice by měla zjednodušit celý projekt.

Rok 2019–2020 otevření restaurace v Chrudimi. Předpokládaná investice cca 500K. Firemní směrnice by měla být hotová a tento projekt by měl být veden manažérem firmy. Celý provoz by měl být schopný organizovat podle směrnice sám. Jako majitel bych byl u všech řešení ale cílem je ověření schopností manažéra k samostatnému vedení všech tří restaurací. Na konci roku 2020 by restaurace v Chrudimi měla být zaběhnutá. Hlavním cílem je upevnit dominanci a povědomí o značce v Královéhradeckém a Pardubickém kraji.

2020–2022 je cílem převést správu restaurací na hlavního manažera a věnovat se frančíze. Samotný projekt frančízy by měl stát na vnitřní směrnici, která by měla být každý měsíc aktualizována a po několik let tvořena ze zkušeností ze všech tří restaurací. Firma potřebuje alespoň 3 lidi v manažerských funkcích. Dva na vedení sítě tří mateřských restaurací a nového na asistenci při prodeji restaurací investorům. Díky tomu by zisk i značka měli šanci značně vzrůst.

Komerční banka