SOCIOLOGY TECH

Autor: Petr Michálek Kategorie IT a telekomunikace Sdílejte projekt: Počet hlasů 4
SOCIOLOGY TECH
Popis projektu Marketingové aplikace pro e-shopy, které automaticky spravují produktové reklamy. Zvyšují efektivitu reklam, šetří čas i peníze.

V současnosti e-shopy bojují o stejný reklamní prostor. Navzájem se přeplácejí a tím drasticky stoupá cena reklamy. Kampaně jsou ziskové pro ten obchod, který své reklamy lépe optimalizuje. Naše společnost SOCIOLOGY TECH s.r.o. připravuje cloudové aplikace pro internetové obchody, které slouží převážně k automatizaci a zefektivnění jednotlivých produktových reklam. Aplikace v reálném čase zjišťují a vyhodnocují data, na jejichž základě tvoří, upravují či pozastavují reklamní kampaně tak, aby dosáhly co nejlepších obchodních výsledků.

Nejprve se chceme zaměřit na obchody s módou. Aplikace ST CORE slouží k získání a vyhodnocení dat. Zjistí například, jaké velikosti jsou u konkrétního produktu skladem. Ke každé z velikostí přiřadí % podíl populace cílového trhu, která tuto velikost obléká a po sečtení získáme % šanci, že 1 z velikostí zákazníkovi „padne“.

Získaná a zpracovaná data pravidelně předává dalším aplikacím (ST bidding, ST social, ST e-mail, ST remarketing), které následně zvládnou tvořit, vyhodnocovat, upravovat či pozastavovat reklamní kampaně dle strategie, kterou si zákazník individuálně nastaví. Například, bude-li šance, že zákazníkovi 1 z velikostí skladem “padne”, více než 80%, náš systém doporučí produkt jako vhodný k propagaci. Bude-li ovšem tato šance menší než 30%, systém nastaví pouze minimální propagování, popř. žádné. Tím šetří peníze tam, kde je malá šance, že by se inzerovaný produkt prodal.

Aby naše společnost bylo co nejdříve soběstačná, plánujeme aplikace rozdělit tak, aby mohly fungovat i samostatně. Tím, že můžeme aplikace vyvíjet a uvádět na trh postupně.

Komerční banka