3 zlaté tipy Facebooka Vševěda

1. Rozšíření Facebookového publika ZDARMA

Věděli jste, že když vám někdo zareaguje na příspěvek, můžete ho ZDARMA pozvat, ať začne sledovat vaší FB stránku? Je to velice jednoduché, ale stále na to hodně firem zapomíná.

Jak na to?

Každý uživatel, ať už se k vašemu příspěvku dostal díky sponzorované reklamě nebo organicky, ať už vás sleduje nebo ne, může na příspěvek reagovat. Už však nejde jen o palec nahoru. Od 24. 2. 2016 si uživatelé Facebooku mohou vybrat z celkem 6 reakcí.

To se mi líbí, Super, Haha, Paráda, To mě mrzí a To mě štve.

Po kliknutí na počet reakcí uvidíte, kdo přesně reagoval a jak. A právě tady máte u lidí jedinečnou možnost POZVAT je ke sledování vaší stránky.

Jakmile u někoho kliknete na tlačítko „Pozvat“ pole zešediví a přepíše se na „Pozvaní“. Na šedivé pole nelze kliknout, což je výhoda pokud máte na stránce více správců. Nemůže se stát, že váš potenciální fanoušek dostane pozvánku víckrát. Šedivé tlačítko „To se mi líbí“ se objeví následně u lidí, kteří označí palcem nahoru Vaší stránku. Statistiku úspěšnosti tak vidíte pouhým okem na první juk.

Ozubené kolečko vedle tlačítka nám umožní případné zablokování uživatele.

2. Karty na Facebooku

Spousta firem na Facebooku neumí pracovat se šablonou stránky, kartou obchodu, služeb ani nabídky. Přitom je snadné toto nastavení projít a váš firemní Facebook profil bude hnedka lákavější.

Jistě jste si všimli, že na firemním Facebook profilu se v levém sloupci nachází několik kategorií. Každá firma tam má jiné kategorie, v jiném pořadí. Karty a jejich pořadí se nám mohou nastavit automaticky na základě šablony nebo si je můžeme vybrat ručně.

8 šablon na výběr:

Každá šablona má jiné rozložení a nachází se na ní jiný sled karet. To ovšem není žádný problém, karty si můžete přidat dle vašeho uvážení. Pokud se vám líbí rozložení šablony „Restaurace a kavárny“, ale staráte se o fanouškovskou stránku e-shopu s hračkami, není to žádný problém.

12 karet na výběr:

 

Výběr šablon a možnost přidat karty a měnit jejich pořadí najdete v nastavení vaší Facebook firemní stránky, v kategorii “upravit stránku”.

Obzvláště na karty hodnocení, obchod, nabídka a služby se hodně zapomíná. A je to velká škoda. Pozitivní hodnocení vám pomůže získat důvěru nových uživatelů. Obchod a služby pak pomohou s dokončením prodeje na webových stránkách nebo e-shopu. Nabídka zvýší povědomí o slevách.

3. Emotikony v reklamním sdělení

Používáte ve vašem reklamním sdělení emotikony? Já skoro pořád. Nejenom, že to dobře vypadá, ale hlavně uživatelé na příspěvek více klikají a reaguji. Navíc je to větší zábava. No ne?

Posuďte sami:

Příspěvek bez emotikony

Příspěvek s emotikonou

Jiri Jirout
Webmium.cz

Uveřejněno:

Další rady a tipy