Webmium

Několik slov o Vaší společnosti a čím se zabývá?

Naším hlavním cílem je pomáhat podnikatelům uspět v online prostředí, přivádět jim nové zákazníky a zároveň si udržovat ty stávající. Jako Certifikovaný Google partner se zabýváme online marketingem na všech jeho úrovních. Na vlastní platformě tvoříme weby a e-shopy. Prostřednictvím PPC, SEO, obsahové strategie, Facebooku i YouTube dostáváme naše klienty na přední příčky vyhledávačů a do povědomí jejich zákazníků. A nyní už nabízíme i tvorbu brandu. Logo, hovořící jménem značky a získávající si srdce lidí je pro firmu skutečnou výhrou.

Proč jste se rozhodl/i být partnerem grantového programu Nastartujte se?

Vzpomínáme na dobu, kdy jsme sami stáli na začátku a jak moc pro nás byla důležitá pomoc a podpora někoho zkušeného. I teď, když rozjíždíme některých z našich nových projektů, oceníme, když nám na startu někdo kryje záda. Sami jsme už nasbírali hromadu zkušeností. Nechceme si je schovávat doma pod pokličkou. Chceme je předávat dál. Pomáhat jiným, aby se vyvarovali našich chyb a šli za svým cílem co nejméně klikatou cestou. Možná vás napadne, proč? Protože věříme, že čím víc úspěšných firem bude v naší zemi fungovat, tím lépe se nám všem tady bude žít. Víme, že dnes můžeme začínajícím podnikatelům podat pomocnou ruku. A moc rádi to uděláme. Třeba se díky této pomoci budeme spolupodílet na projektu, který jednou ten náš svět změní k lepšímu.

Spolupracujete/poskytli jste služby vítězům minulých ročníků grantového programu Nastartujte se – Jak se Vám s nimi spolupracovalo? V čem jste jim pomohli?

Aktuálně pomáháme například projektu Mamavis. Péče o zdraví je nám blízká, možná i proto se nám s paní majitelkou pracuje tak výtečně. Hodně spolu řešíme strategii sociálních sítí. Kromě oblasti online marketingu jsme konzultovali i samotné produkty a předávali jsme Mamavisu tipy a inspiraci, jak značku proměnit v lovebrand.

Co byste poradili začínajícím podnikatelům, kteří se přihlásí do letošního ročníku?

Nebojte se ukázat kdo jste a co nabízíte. Na nic si nehrajte, buďte ke svým zákazníkům féroví a upřímní. Lidé ocení, když se pochválíte, ale i když přiznáte přešlap. Lidský přístup získává sympatie napříč všemi generacemi. Sem, tam je nechte nahlédnout pod pokličku. A nezapomínejte, že dnes se žije na síti. I když je váš produkt nebo služba perfektní, stejně potřebuje online propagaci. Poznejte své cílové zákazníky a přizpůsobte jim styl a formu komunikace na internetu. Dobře cílená online reklama rozjede vaše podnikání skutečně naplno. Držíme palce, ať se vám daří.

Uveřejněno:

Další rozhovory s partnery