Jsme Robert a Šimon, dva čerství absolventi Ústecké univerzity a patrioti Ústeckého kraje, kteří se vrhli do budování vlastní firmy s cílem pomoci nejen Ústeckému kraji, ale především samotným farmářům. Samotný nápad na založení vlastní firmy přišel již během studia zhruba před 3 lety. Důvodem bylo to, že jsme si oba sedli, jak po přátelské, tak pracovní stránce a chtěli jsme využít nejen našich praktických zkušeností, které jsme sbírali během studia, ve prospěch obyvatel Ústeckého kraje. Robert využívá svých zkušeností především z řízení firmy a financí a Šimon především z oblasti marketingu a řízení týmu.
Původním záměrem bylo vybudovat síť kamenných večerek, které by fungovaly také jako výdejní místa pro zamýšlený eshop. Ovšem to se nám jako srdcařům toho kraje zdálo málo a tak jsme vymýšleli dál a dál, až jsme se dostali k samotnému založení eshopu s potravinami ePultik.cz.
To nejlepší z vašeho kraje na váš stůl!
O projektu
ePultik.cz není jen klasický online supermarket, který jste si nejspíše představili. Je to hlavně online obchod, který nabízí stovky farmářských výrobků z Ústeckého kraje a v budoucnu i z dalších krajů, ale nabízí také tradiční výrobky, které naleznete v běžných kamenných prodejnách, proto abychom dokázali uspokojit potřeby většiny obyvatel. Máme 2 hlavní cíle a hodnoty, kterých se chceme během provozu držet. Tím prvním je být férovým parťákem pro lokální farmáře a výrobce, na kterého je vždy spoleh a nestrhne je z kůže a druhým cílem je nabídnou každému obyvateli i v té nejmenší vesničce jeho kraje, to nejlepší co se v daném kraji nabízí, aby nemusel kvůli čerstvému a křupavému pečivu obětovat svůj drahocenný čas a těžce vydělané peníze za nákupy v kamenných prodejnách. Na co se k nám budou dovážet jogurty například z Olomouce, když jogurty vyrábí v mnohem lepší kvalitě zdejší farmáři mnohdy za zlomek ceny, na který jste zvyklí kdekoliv jinde. A takto bychom mohli pokračovat.
Z počátku chceme s ePultikem dobýt krutý a tvrdý sever a poté se vrhnou do dalších krajů České republiky. Chceme ukázat, že tento koncept není jen o vysokých maržích, špatných obchodních podmínkách pro dodavatele a tahání co největšího množství financí z peněženek spotřebitelů, chceme ukázat, že to lze dělat i jinak s přínosem pro všechny. Na toto vše se můžete těšit již brzy těšit.