GoBots!

GoBots! přináší revoluci v objednávání přes Internet s použitím chatovacích robotů.

Projekt GoBots! vznikl jako alternativa ke stávajícím možnostem objednávání služeb. K objednání není potřeba instalovat nové aplikace, ale stačí vám pouze Facebook Messenger. Objednávka pak vypadá jako klasická konverzace, akorát na druhém konci odpovídá chatovací robot. Chatovací robot nebo také chatbot je technologie, která simuluje reálnou konverzaci mezi lidmi.

Revoluce v objednávání přes internet

O projektu

Svým zákazníkům poskytujeme platformu, která je upravená na míru jejich potřebám. Naše řešení šetří čas, zjednodušuje komunikaci s uživateli a pomáhá budovat značku firmy. Chatbot v našem pojetí představuje originální způsob, jak pomocí přirozené komunikace a osobního přístupu vytvořit z procesu objednávání zážitek, díky kterému se budou uživatelé ke službě rádi vracet. Abychom předešli překlepům a výrazně urychlili celou objednávku, uživatel pro komunikaci používá tlačítka namísto psaní textu, kde jen to je možné.

Vzhledem k tomu, že na Messengeru je každý uživatel přihlášen ke svému Facebookovému účtu, chatbot už ho zná a může ho například oslovit jménem. Navíc ostatní informace, které chabot získá, si snadno zapamatuje pro příští využití a už je nebude znovu vyžadovat.

Příkladem může být zprostředkování rozvozu jídla. Pro účely objednávky je nutné znát jednotlivé položky, jméno, telefonní číslo a doručovací adresu uživatele. Jméno a často i telefonní číslo může chatbot získat již při první interakci s uživatelem díky veřejným informacím na jeho Facebookovém profilu. Doručovací adresu lze zase získat jednoduchým sdílením polohy. Chatbot si všechny informace pamatuje a tím si udržuje kontext, který je v přirozené komunikaci tak důležitý. Kromě nezbytných informací si chatbot pamatuje i oblíbené a často objednávané produkty, které poté může nabízet přednostně. Komunikace s pravidelným zákazníkem pak může vypadat například takto: „Ahoj Františku, rád tě tu zase vidím. Dáš si jako obvykle pizzu Margherita s doručením na Masarykovu 42?“.

Autor projektu

JAKUB KŘÍŽ

Hlavní cíle

  • Udělat z objednávání zážitek

Hlasování

Hlasování již bylo ukončeno, pořadí vítězů naleznete v archivu projektů.