Sdílený obchod

Projekt "SDÍLENÝ OBCHOD" by rád informoval širokou veřejnost o nové možnosti na trhu a poskytl informace také adekvátně poutavou formou.

Potřeba zajištění prostoru pro účely moderní prodejny či prezentačního prostoru včetně neotřelého vybavení a technického zázemí v podobě „sdíleného obchodu“ se objevila v rámci projektů podpory prodeje a hledání vhodného prostoru pro naše klienty před měsícem.

možnost efektivního využívání prostorů

O projektu

Projekt je určen k oslovení malých a středních podnikatelů, převážně začínajících či rozšiřující své podnikání, zejména pak pro on-line provozovatele a možnost zajištění kontaktního (či výdejního) místa; dále pak pro občanská sdružení či organizace propagující společensko-vzdělávací či kulturní události s dočasnou potřebou informovat.

Projekt nabízí možnost efektivního využívání prostorů, dále pak lepší flexibilitu při změně prodejního prostoru v závislosti na potřebě lokalitě či vyvíjející se podnikatelský zá­měr.

Zájemce o „sdílený obchod“ nepotřebuje vlastní náklady na pořízení, vyhne se složitému a časově náročnému zařizování i dlouhodobému závazku; „sdílený obchod“ může využít na krátkou dobu dle potřeby a záměru podnikání. Prostory „sdíleného obchodu“ poskytnou kompletní vybavení, včetně pojištění a technického zázemí, i zajištění uceleného portfolia služeb pro chod prostoru, včetně komplexní marketingové podpory zkušenými profesionály.

Projekt je myšlenkou společnosti CHG s.r.o., která se specializuje na maximální využití dostupných forem marketingových nástrojů a zároveň hledá stále nové a neotřelé způsoby realizace jejich efektivního využití, ať již jde o návrhy a realizace komunikace, kampaní či právě realizaci prodejního místa – od vybudování shop-in-shopu, přes zajištění veletržního prostoru až po zřízení atraktivní prodejny.

Autor projektu

GABRIELA HRONOVÁ

Hlavní cíle

  • informovat širokou veřejnost o nové možnosti na trhu

Hlasování

Hlasování již bylo ukončeno, pořadí vítězů naleznete v archivu projektů.