Adaptivní únikové hry jako nástroj pro talentmanagement

Stavíme adaptivní únikovou hru pro firmy i veřejnost, s větveným průběhem, opakovatelnou hratelností a osobnostním výstupem.

Vytváříme novou únikovou hru s adaptivní obtížností, větveným průběhem a psychologickým výstupem. Hra umožní týmům i jednotlivcům zažít příběh dvěma různými cestami – každá z nich nabízí jinou sérii úkolů, jinou výzvu a jiné závěry.
Je navržená pro B2B i B2C – vynikne jako moderní nástroj pro talent management, teambuilding a osobnostní rozvoj.
Firmám nabídne možnost sledovat týmovou dynamiku v reálném čase, identifikovat silné i slabé stránky zaměstnanců a využít výsledky k rozvoji týmů či při výběru uchazečů.
Hráči získají výstup, který shrnuje jejich chování a dovednosti ve hře (např. vedení, logické myšlení, spolupráci), což umožňuje firmám i samotným hráčům lépe poznat své silné stránky.
Pro veřejnost nabídne silný příběh, zajímavé prostředí a možnost hru absolvovat vícekrát s odlišným zážitkem. Výstup zároveň hráčům napoví, jak se mohou v podobných situacích zlepšit – a být příště ještě lepšími členy týmu.
Každé vaše rozhodnutí ovlivňuje průběh hry a tvoří unikátní zážitek.

O projektu

Představte si hru, která vás nejen pohltí příběhem, napětím a krásným prostředím, ale zároveň vám řekne, kdo vlastně jste, jak fungujete v týmu a co ve vás opravdu je. Přesně taková bude naše nová adaptivní úniková hra.

Každá skupina zažije jiný průběh – hra reaguje na chování týmu, mění obtížnost a přizpůsobuje se stylu myšlení i spolupráci mezi hráči. Rozhodnutí ovlivňují děj a zároveň tvoří týmový herní otisk. Po hře získá každý hráč výstup, který ukáže, jakou roli v týmu sehrál, jak komunikoval, co se mu dařilo a kde má prostor pro růst.

A co víc – hru si můžete zahrát i podruhé, jinou dějovou linií, a porovnat, jak jste se zlepšili. Máte jedinečnou šanci zažít příběh z jiného úhlu, poznat sebe i svůj tým ještě lépe.

Tahle hra není jen o (skvělých) hádankách. Je o lidech. O týmech. O potenciálu, který v sobě nosíme. Spojujeme zábavu, příběh a rozvoj do jednoho silného zážitku. Hra je vytvořena s velkým důrazem na potřeby firem – jako nástroj pro rozvoj týmů, osobnosti a talentů. Firmám tak nabízíme zážitek, který kombinuje teambuilding a seberozvoj jako nikdy předtím. A navíc budete mít po teambuildingu i měřitelný výstup, který předáte vedení a získáte tak nejen body navíc za teambuilding, ale i informace o tom, jak tým dále rozvíjet.

Hru stavíme ve spolupráci s psychology a navazuje na náš úspěšný projekt Destinisco. Téma vybrala veřejnost a hráči sami – rozhodli se pro výpravu za Yetim.

Jedna hra. Dvě dějové linky. Reálný dopad. Nejde o klasickou únikovku. Tohle je zážitek, na který nezapomenete – a který o vás řekne víc, než čekáte.

Hlavní cíle

  • Postavit únikovou hru s adaptivní obtížností a větveným průběhem.
  • Navrhnout hru, kterou lze odehrát dvakrát s odlišným průběhem a zážitkem.
  • Integrovat psychologický výstup pro hráče i celý tým.
  • Vytvořit hru s unikátním tématem a výrazným vizuálním zpracováním.

Hlasujte

Projekt s nejvíce hlasy získá cenu veřejnosti.