MrRizz.cz - Parfémová revoluce

MrRizz váš parfémový guru, personalizovaně, levně a rychle, s námi jednoduše a vždy zaskóruješ, ať už na business schůzce, nebo na rande.

V MrRizz upgradujeme parfémový trh:

1. bod, komunikace se zákazníkem, pochopení parfémů, které jsou na jaké období, jaké existují tóny a složení, atd. je jen na člověku, kolik se toho chce dozvědět, zároveň ukazujeme aktuální a nadcházející trendy.

2. bod, personalizovaná subscription za hubičku a nikdy nebudete mít den bez toho aniž byste měli po kapse parfém (výhodné v moment když používáte 1-2 stále parfémy a i v moment, kdy jich chcete zkusit až 12 za rok (jsme schopni to automaticky měnit dle období/trendů)

3. bod, cenotvorba, u spoustu parfému (celých) jsme schopni nabídnout zákazníkovi cenu lepší i o např. 20% a stále na tom mít z finální částky alespoň 30% hrubý zisk, a co se týče našich odstřiků/testerů zde prakticky nemáme konkurenci a lidé dostanou za 79-149Kč stejný pocit, jako by si koupili za 20x tolik celý parfém, zde to dost pomáhá všem co chtějí např. 2 parfémy ale nechtějí za ně dát hned dohromady 5500Kč např.

4. bod, milujeme parfémy a chceme změnu. Váš MrRizz ;)
Staň se Main Character svého příběhu! - Mr.Rizz , “You are never fully dressed without perfume!”

O projektu

Prodáváme známé značky parfémů v originální velikostech, ale zároveň v menších 1-5ml lahvičkách jako "testery", u tohoto jsme zaznamenali obrovskou poptávku u především mladších lidí 15-25let, každopádně náš business model je přizpůsobený pro lidi 15-50let, chceme brzy spustit měsíční subscription model na tyto menší verze, bude to fungovat jednoduše, dostanete rychlí A/B kvíz, s tím že buď vám budeme parfémy volit my dle vašich dat, nebo si je můžete zvolit sami, jedna z možností např. bude subscripiton dle období/pohlaví, jste muž a začíná léto? první teplé dny? začneme posílat parfémy které tomu odpovídají, nebo naopak v zimně, to se asi nehodí ta "citrusová fresh vůně z léta".. takže každý měsíc budeme posílat lahvičku přímo vybranou pro daného člověka, lahvičky a celou logistiku až samozřejmě na dopravce si děláme sami, sklad a výrobnu máme v Olomouci, ze kterého i odesíláme veškeré objednávky, máme momentálně přes 5000 zákazníku, 2500 objednávek a pokořili jsme po roce od spuštění obrat 1.2m Kč, s tím že v první polovině srpna jsme spustili kampaně a od té doby máme každý den obrat 8-15tis. Kč takže měsíčně cca 260-450tis Kč a to jsme velmi na začátku, také máme velmi rozjeté sítě, hlavně tiktok, máme dohromady desítky milionu zhlédnutí cross všechny socials, také fungujeme na Slovensku z celkových čísel to je 10% SK, ale také v Polsku, kde teď chystáme velké kampaně, protože je tam na trhu obrovský prostor pro někoho jako jsme my. V Americe máme "konkurenci" ScentBird, která má k červenci 2025 přes 1 milion platících uživatelů na měsíční bázi s tím že jejich průměrný tarif je 27usd, neskutečné čísla a zatím se nepustili do evropského trhu a my toho chceme co nejdříve využít.

Hlavní cíle

  • "Za méně peněz, více muziky" (pro zákazníky)
  • Subscription a retence
  • Upgrade zastaralého parfémového trhu

Hlasování

Hlasování již bylo ukončeno, výsledky budou brzo zveřejněny.