Vzdálený asistent 2.0

Moderní aplikace, která společnostem ušetří náklady a čas.

Jsme nezávislé studio z mnohaletou zkušeností z vývoje software a z oblasti herního průmyslu. Před rokem a půl jsme se vydali po vlastní ose a vyrábíme software v oblasti virtuální a rozšířené reality. Projekt, který Vám chceme představit zahrnuje právě rozšířenou realitu. Začali jsme pracovat na projektu vzdáleného asistenta, v angličtině známý název remote assist. Tento produkt zahrnuje funkci rozšířené reality a má za úkol zrychlit a zefektivnit kvalitu poskytovaných služeb v oblasti komunikace napříč obory od servisování strojů až po telemedicínu. Umožňuje spojení pomocí videohovoru dva či více uživatelů ve vztahu pracovník - specialista, kdy specialista pomáhá pracovníkovi vykonávat danou činnost a to pomoci videa, interaktivního grafického zakreslování do displeje pracovníka, vzdáleným ovládáním a samozřejmě hlasem. Specialista je tak jakýmsi asistentem na dálku a může být na kterémkoliv místě na planetě, pokud má přístup k internetu. Náš produkt se jmenuje Vzdálený asistent 2.0
Obraz a hlas vypoví za tisíc slov

O projektu

Vzdálený asistent je softwarová aplikace určená především společnostem, kde je potřeba zrychlovat procesy v servisování. Vzdálený asistent pracuje na principu vzájemné komunikace a to ve většině případů mezi dvěma uživateli. Tím prvním je člověk v terénu, pracovník, který potřebuje poradit. Druhý je člověk - rádce, takzvaný specialista. Tito dva mezi sebou naváží vizuální kontakt pomocí videohovoru a navzájem si sdílí obrazovky svých telefonů, či chytrých brýlí. Sdílení obrazovky je důležité především pro specialistu, který díky této funkci vidí, na co se pracovník v terénu dívá a s čím přesně potřebuje poradit. Specialista se tak stává jakousi vzdálenou podporou pro pracovníka v terénu. Specialista může pomáhat klasickou hlasovou formou, může posílat na obrazovku pracovníka návody, či další grafiku a také může v reálném čase na displej pracovníka kreslit. Nakreslí například kolečko kolem vypínače, který se má vypnout jako první, či kolem šroubu, který se má povolit před ostatními. Vzniká tak univerzální nástroj pro všechny pracovníky, kteří nemají tolik zkušeností, či u sebe v daný moment nemají potřebnou dokumentaci například k opravení složitých strojů. V telemedicíně je vzdálený asistent reálně využitelný také, například při instruktáži pacienta, jak správně zavést inzulinovou injekci, či v opačném případě, kde pacient předkládá informace na dálku vizuální formou a to například při kontrole kožních potíží a jiných vizuálně specifických onemocnění. Ze zahraničí, kde jsou již podobné produkty na trhu víme, že díky vzdálenému asistentovi společnosti ušetří náklady a čas potřebný k vyřešení problémů. Díky takovéto vzdálené podpoře je prokázáno zvýšení produktivity ve skladech o 20%, zrychlení komunikace v telemedicíně o 30% či snížené náklady na cestování kvůli údržbě o 60%. Vycházíme z dat a proto víme, že náš vzdálený asistent zlepší a zrychlí pracovní procesy společnostem, které se rozhodnou náš produkt koupit, již během prvních dvou let využívání.

Hlavní cíle

  • Optimalizace nákladů
  • Zvýšení produktivity zaměstnanců

Hlasování

Hlasování již bylo ukončeno, výsledky budou brzo zveřejněny.

Abychom vám co nejvíce zpříjemnili obsah a prohlížení stránek, používáme soubory cookies. Pomáháte nám tím stránky vylepšovat. Více informací o cookies.