OBOR PODNIKÁNÍ?
Sociální média a online reklama
DOBA PODNIKÁNÍ?
15 měsíců
CO VÁM PODNIKÁNÍ DALO A VZALO?
Svobodu / naivitu
DŮLEŽITÁ KNIHA V ŽIVOTĚ?
Paolo Coelho - Poutník, protože ukazuje jiný pohled na svět a důležitost sebepoznání
OBLÍBENÝ PODNIKATEL?
Zbyněk Frolík, pro schopnost přinášet inovace ve svém oboru a vyzdvižení společnosti Linet z České republiky na světovou úroveň.
POKUD BY NĚKDO CHTĚL JÍT VE VAŠICH ŠLÉPĚJÍCH, JAKOU RADU BYSTE MU DAL?
Buď důvěryhodný, profesionální a spolehlivý. Neztrácej čas vytvářením perfektního produktu nebo služby. Mít dobrý produkt nebo službu automaticky neznamená úspěch, protože je minimálně stejně důležité ho umět prodat. Soustřeď se proto na získávání zákazníků a naplnění jejich potřeb.
PROČ JSTE SE ROZHODLI PODNIKAT ZROVNA V OBLASTI VAŠEHO PODNIKÁNÍ?
Protože mě baví kombinace informačních technologií a kreativity. Zároveň jde o odvětví, které je nové, rychle se vyvíjí, a díky tomu v něm máme prostor pro přinášení inovací.
CO JE PŘI PODNIKÁNÍ PODLE VÁS DŮLEŽITÉ?
Orientace na lidi kolem sebe a vytvoření správného týmu.
JAKÝ BYL NEJTĚŽŠÍ KROK PŘI PODNIKÁNÍ?
Odchod z předchozího zaměstnání.
BYLO NAOPAK NĚCO NAD OČEKÁVÁNÍ SNADNĚJŠÍ?
Nebylo. Velmi mi pomohlo, že jsem byl u vzniku jiné agentury, a tak jsem se mohl poučit z dřívějších chyb. Pochopitelně jsem ale udělal jiné.
JAK VYPADÁ VÁŠ PRACOVNÍ DEN?
Můj den nemá pevné schéma. Dopoledne se ale snažím věnovat byrokracii, odpoledne se pak setkávám s týmem či klienty. Strategické výstupy si nechávám na odpoledne nebo večer, protože jsem spíše noční sova než ranní ptáče.
JAK SI ORGANIZUJETE PRACOVNÍ DOBU V RÁMCI CELÉHO ROKU I JEDNOHO DNE?
Přizpůsobujeme se klientům a sezóně, která je v reklamě na podzim a před Vánocemi. V první polovině roku se proto věnujeme nastavení týmu pro daný rok, inovacím, testování nových nástrojů a rozvoji společnosti. Na podzim nás zpravidla plně vytíží klienti, pro které dodáváme naplánované kampaně, ale také již připravujeme strategie na další rok.
JEZDÍTE NA DOVOLENOU? JAK ČASTO? MÁTE ČAS NA SVÉ KONÍČKY?
Během prvního roku se mi povedlo vytvořit skvělý tým, který zajistí bezproblémové fungování společnosti, a proto mohu jet poprvé na delší dovolenou. Koníčky se snažím vkládat do běžného režimu a celkem se to daří, tedy kromě podzimu.
JAKÉ MÁTE PLÁNY DO BUDOUCNOSTI?
Chceme se soustředit na další rozšiřování společnosti a rozvoj našeho pracovního týmu, abychom uspěli i v mezinárodním srovnání. Věnovat se ale budeme také inovacím a novým projektům v digitálních médiích. Chtěli bychom například vytvořit vlastní mobilní aplikaci pro koncové uživatele, abychom si otestovali nové marketingové přístupy typické pro sociální média nebo mobilní hry, a ty pak využili v reklamních konceptech. A samozřejmě také mít dostatek volného času.
POKUD BYSTE MĚL ZMĚNIT NA VAŠEM V PODNIKÁNÍ JEDNU JEDINOU VĚC, CO BY TO BYLO? / KDYŽ SE OHLÉDNETE ZPÁTKY, CO BYSTE NEJRADĚJI ZMĚNIL Z VAŠICH ROZHODNUTI?
Měl jsem pocit, že stačí přijít na trh s lepšími produkty nebo službami, a klienti pak přijdou sami. Sami nepřišli. Ztratili jsme tedy určité finance i čas na produktech a službách, po kterých tady vlastně nebyla poptávka. Dnes jsme k novým věcem mnohem kritičtější.